vrijdag 24 december 2010

VAIC: Sluiten Beurstip 10 dec '10

Wij kochten de Turbo's Long INTEL 17,40 op 10 december 2010, omdat de koers was uitgebroken boven de vorige top. Daarom legden we onze order in voor de middenprijs van €4,70 (Bied/laat was €4,60 om 4,80). Tot mijn verbazing kreeg ik ze voor €4,62. Ra, ra, ra??
Hoe dan ook, onmiddellijk daarna begon INTEL te zakken en uiteindelijk verkochten we ze gisteren voor €3,81. Een fors verlies dus, dat mede werd veroorzaakt door een veel te grote spread (=verschil tussen bied- en laatprijs).
Vanmorgen zie ik dat de spread zelfs is opgelopen tot €3,65 om €5,47. Dat is Belachelijk en Onacceptabel. Dit is voorlopig de laatste keer dat ik in Turbo's heb gehandeld.
BOEVEN ZIJN HET.

1 opmerking:

  1. Beste Bert,
    Je hebt helemaal gelijk. Ik heb deze ervaring al veel vaker gehad. Precies om deze reden werkt het inleggen van bestens orders al helemaal niet met turbo's en dan kom je heel bedrogen uit.
    Ik heb me ingeschreven voor je seminar, dat nu op 16 maart staat. Ik zie er naar uit je te ontmoeten!
    groet, René
    rvanklaveren@handson.nl

    BeantwoordenVerwijderen